bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
W Nationale-Nederlanden został powołany Departament Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity

W Nationale-Nederlanden został powołany Departament Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity

Dodano: 2017-03-10

Krzysztof Łoś został dyrektorem nowego departamentu w Nationale-Nederlanden. Będzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią w obszarze Bancassurance i Affinity.

– Doceniamy doświadczenie Krzysztofa w zakresie sprzedaży zdalnej. Bardzo się cieszymy, że dołączył do zespołu Nationale-Nederlanden. Powołanie Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity pozwoli nam wzmocnić kompetencje we współpracy z partnerami bankowymi w ramach realizacji strategii multikanałowej dystrybucji naszych produktów – mówi Michał Hucał, członek zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden.

Bancassurance jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju Nationale-Nederlanden. W związku z jego strategicznym znaczeniem, firma zdecydowała rozbudować zespół, by móc odpowiedzieć na wyzwania i szybciej reagować na potrzeby partnerów biznesowych. Nowy departament będzie odpowiadał za współpracę oraz wykonanie umów z bankami oraz instytucjami niefinansowymi w zakresie sprzedaży przez kanały direct i digital.

Krzysztof Łoś specjalizuje się w sprzedaży i marketingu bezpośrednim już od ponad dziesięciu lat. Od siedmiu lat zajmuje kierownicze stanowiska w sektorze ubezpieczeniowym. Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Marketingu Bezpośredniego w MetLife. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie, kontynuuje naukę na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...