bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
RESO, Balcia i Bacca podsumowują 3 lata współpracy

RESO, Balcia i Bacca podsumowują 3 lata współpracy

Dodano: 2017-12-01

Spółki RESO, Balcia i Bacca podsumowują 3 lata działalności. Jak podają w komunikacie, współpraca zaowocowała zwiększeniem sieci aktywnych sprzedawców i wzrostem liczby klientów.

Oferta RESO, Balcia i Bacca polega na zintegrowaniu rat z produktem ubezpieczeniowym. Z systemu sprzedaży ratalnej Bacca mogą skorzystać klienci RESO, którzy nabywają produkty Balcia. Obejmują one zarówno ubezpieczenia obowiązkowe jak i dobrowolne. Od kwietnia 2017 r. z płatności ratalnej mogą korzystać również osoby, które nabyły ubezpieczenie domów i mieszkań – Dom Pakiet.

– Korzystając z systemu sprzedaży ratalnej Bacca nasi klienci płacą składkę ubezpieczeniową za okres, w którym są posiadaczami pojazdu. W momencie sprzedaży auta umowa sprzedaży ratalnej z Bacca wygasa, a w związku z tym polecenie zapłaty za polisę zostaje wyłączone. Co więcej – klient może otrzymać zwrot składki za okres, który z góry został opłacony, a podczas którego auto nie było już w jego posiadaniu – twierdzi Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service.

W październiku 2016 r. przypis z ubezpieczeń sprzedawanych w systemie ratalnym wyniósł ponad 2,4 mln zł, co było wynikiem ponad dziesięciokrotnie lepszym od danych za październik 2015 r. Listopad 2016 r. zamknięto z przypisem ponad 2,7 mln zł, natomiast grudzień z niemal 2,9 mln zł. Z kolei w styczniu 2017 r., miesięczny przypis z polis komunikacyjnych sprzedanych w systemie ratalnym Bacca wyniósł 2 mln zł, a już 9 miesięcy później odnotował kolejny wzrost i osiągnął poziom 2,7 mln zł.

– Cieszymy się, że wspólny projekt RESO, Balcia oraz Bacca wciąż się rozwija i jest postrzegany zarówno przez klientów, jak i agentów. za zaletę produktów ubezpieczeniowych Balcia – powiedziała Inga Powichrowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży RESO Europa Service. – System ratalny Grupy Bacca, będący ważnym ogniwem spajającym oferowane produkty, opiera się na wygodnych, automatycznych poleceniach zapłaty. To bezpieczne i szybkie rozwiązanie cieszy się rosnącym zaufaniem naszych klientów – dodała Powichrowska.

– Początkowo uruchomiliśmy system sprzedaży ratalnej Bacca tylko przy polisach OC ppm, natomiast od jakiegoś czasu sukcesywnie zwiększamy także dostępność nabycia na raty produktów dobrowolnych, np. Auto Casco i Dom Pakiet – komentuje Artur Stępień, dyrektor Balcia Insurance SE Oddział w Polsce. – Dzięki temu konsekwentnie realizujemy główny cel systemu płatności ratalnej, jakim jest wzrost sprzedaży ubezpieczeń w tym segmencie – podsumowuje dyrektor Balcia.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...