bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Dodano: 2017-03-21

Towarzystwo ubezpieczeń Allianz we współpracy z firmą Apreel Sp. z o.o. wdrożyło aplikację, dzięki której Facebook stał się nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń. Allianz swoją obecność na Facebooku opiera na obsłudze klienta i wsparciu sieci sprzedaży oraz efektywnym dotarciu do grupy docelowej za pomocą kampanii płatnych. Allianz jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku wspiera swoich agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Wsparcie to polega na szkoleniach, pomocy technicznej, dostarczaniu gotowego kontentu czy wspieraniu działań sprzedażowych agentów w mediach społecznościowych – informuje Allianz.

– Zaobserwowaliśmy, że spójnymi działaniami lokalnymi na stronach naszych doradców jesteśmy w stanie uzyskać lepsze wyniki, niż w przypadku skoncentrowanych działań na stronie korporacyjnej – powiedział Łukasz Papuda, odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz. – Wsparcie sieci sprzedaży i obsługa klienta to dla Allianz najważniejsze elementy obecności marki w mediach społecznościowych. Od kilku miesięcy sukcesywnie usprawniamy nasze procesy obsługowe tak, aby każdy, kto napisze do nas na Facebooku, otrzymał szybką odpowiedź i przede wszystkim skuteczną pomoc – dodał Łukasz Papuda z Allianz.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...