bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Dodano: 2017-03-21

Towarzystwo ubezpieczeń Allianz we współpracy z firmą Apreel Sp. z o.o. wdrożyło aplikację, dzięki której Facebook stał się nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń. Allianz swoją obecność na Facebooku opiera na obsłudze klienta i wsparciu sieci sprzedaży oraz efektywnym dotarciu do grupy docelowej za pomocą kampanii płatnych. Allianz jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku wspiera swoich agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Wsparcie to polega na szkoleniach, pomocy technicznej, dostarczaniu gotowego kontentu czy wspieraniu działań sprzedażowych agentów w mediach społecznościowych – informuje Allianz.

– Zaobserwowaliśmy, że spójnymi działaniami lokalnymi na stronach naszych doradców jesteśmy w stanie uzyskać lepsze wyniki, niż w przypadku skoncentrowanych działań na stronie korporacyjnej – powiedział Łukasz Papuda, odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz. – Wsparcie sieci sprzedaży i obsługa klienta to dla Allianz najważniejsze elementy obecności marki w mediach społecznościowych. Od kilku miesięcy sukcesywnie usprawniamy nasze procesy obsługowe tak, aby każdy, kto napisze do nas na Facebooku, otrzymał szybką odpowiedź i przede wszystkim skuteczną pomoc – dodał Łukasz Papuda z Allianz.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...