bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Dodano: 2017-03-21

Towarzystwo ubezpieczeń Allianz we współpracy z firmą Apreel Sp. z o.o. wdrożyło aplikację, dzięki której Facebook stał się nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń. Allianz swoją obecność na Facebooku opiera na obsłudze klienta i wsparciu sieci sprzedaży oraz efektywnym dotarciu do grupy docelowej za pomocą kampanii płatnych. Allianz jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku wspiera swoich agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Wsparcie to polega na szkoleniach, pomocy technicznej, dostarczaniu gotowego kontentu czy wspieraniu działań sprzedażowych agentów w mediach społecznościowych – informuje Allianz.

– Zaobserwowaliśmy, że spójnymi działaniami lokalnymi na stronach naszych doradców jesteśmy w stanie uzyskać lepsze wyniki, niż w przypadku skoncentrowanych działań na stronie korporacyjnej – powiedział Łukasz Papuda, odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz. – Wsparcie sieci sprzedaży i obsługa klienta to dla Allianz najważniejsze elementy obecności marki w mediach społecznościowych. Od kilku miesięcy sukcesywnie usprawniamy nasze procesy obsługowe tak, aby każdy, kto napisze do nas na Facebooku, otrzymał szybką odpowiedź i przede wszystkim skuteczną pomoc – dodał Łukasz Papuda z Allianz.

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...