bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Dodano: 2017-03-16

LINK4 zajął I miejsce i zdobył Złoty Laur w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danych kategoriach.

– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.

Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest to natomiast doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...