bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Dodano: 2017-03-16

LINK4 zajął I miejsce i zdobył Złoty Laur w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danych kategoriach.

– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.

Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest to natomiast doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.

Artykuły powiązane

Kontrole sektorowe UODO w 2024 r.

W dniu 12 lutego 2024 r. Urząd Ochrony Danych Osobowych przyjął plan kontroli sektorowych na 2024 rok. Plan ten pr...

Wynagrodzenie celebryty za współpracę nie zalicza się do kosztów

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z dnia 8 stycznia 2024 r. (sygn...

Fałszywy profil ZUS zachęca do inwestycji gwarantującej emeryturę w wieku 50 lat. Zakład Ubezpieczeń Społecznych ostrzega przed oszustami!

Podstępny profil namawia do inwestycji, obiecując pewną emeryturę już po osiągnięciu 50 lat. Według oszustów wystarc...