bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Dodano: 2017-03-16

LINK4 zajął I miejsce i zdobył Złoty Laur w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danych kategoriach.

– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.

Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest to natomiast doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...