bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Złoty Laur Konsumenta 2017 dla LINK4

Dodano: 2017-03-16

LINK4 zajął I miejsce i zdobył Złoty Laur w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danych kategoriach.

– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.

Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest to natomiast doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...