bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Zgoda na marketing telefoniczny, zgoda na przesyłanie informacji handlowych i zgoda na przetwarzanie danych os. – co je łączy?

Zgoda na marketing telefoniczny, zgoda na przesyłanie informacji handlowych i zgoda na przetwarzanie danych os. – co je łączy?

Dodano: 2018-01-15

W modelach sprzedaży ubezpieczeń na odległość w praktyce ubezpieczyciele, a także i multi-agenci odbierają od klientów zgody na gruncie trzech różnych ustaw – zgodę na używanie telefonu w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne, zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i ofertowych na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...