Badanie „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej” zostało przeprowadzone przez Bain & Company i objęło ponad 3000 klientów zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku. Wyniki badania wskazują na wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami. Z kanałów cyfrowych korzysta aż 51 proc. respondentów (wzrost o 9 punktów proc. w porównaniu do 2014 r.). Eksperci wskazują, iż największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy – połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, iż mimo wszystko dla Polaków tradycyjne metody interakcji (kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką) wciąż są bardzo ważne.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...