bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Dodano: 2016-11-22
Publikator: Bain & Company

Badanie „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej” zostało przeprowadzone przez Bain & Company i objęło ponad 3000 klientów zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku. Wyniki badania wskazują na wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami. Z kanałów cyfrowych korzysta aż 51 proc. respondentów (wzrost o 9 punktów proc. w porównaniu do 2014 r.). Eksperci wskazują, iż największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy – połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, iż mimo wszystko dla Polaków tradycyjne metody interakcji (kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką) wciąż są bardzo ważne.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...