Badanie „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej” zostało przeprowadzone przez Bain & Company i objęło ponad 3000 klientów zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku. Wyniki badania wskazują na wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami. Z kanałów cyfrowych korzysta aż 51 proc. respondentów (wzrost o 9 punktów proc. w porównaniu do 2014 r.). Eksperci wskazują, iż największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy – połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, iż mimo wszystko dla Polaków tradycyjne metody interakcji (kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką) wciąż są bardzo ważne.
Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem
W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych.
Choć przych...