bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Dodano: 2016-11-22
Publikator: Bain & Company

Badanie „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej” zostało przeprowadzone przez Bain & Company i objęło ponad 3000 klientów zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku. Wyniki badania wskazują na wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami. Z kanałów cyfrowych korzysta aż 51 proc. respondentów (wzrost o 9 punktów proc. w porównaniu do 2014 r.). Eksperci wskazują, iż największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy – połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, iż mimo wszystko dla Polaków tradycyjne metody interakcji (kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką) wciąż są bardzo ważne.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...