bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami

Dodano: 2016-11-22
Publikator: Bain & Company

Badanie „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej” zostało przeprowadzone przez Bain & Company i objęło ponad 3000 klientów zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku. Wyniki badania wskazują na wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami. Z kanałów cyfrowych korzysta aż 51 proc. respondentów (wzrost o 9 punktów proc. w porównaniu do 2014 r.). Eksperci wskazują, iż największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy – połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, iż mimo wszystko dla Polaków tradycyjne metody interakcji (kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką) wciąż są bardzo ważne.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...