bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wirtualny ankieter w PZU

Wirtualny ankieter w PZU

Dodano: 2022-07-14
Publikator: informacja prasowa

Primebot to wirtualny ankieter dzwoniący do klientów PZU. Nowe rozwiązanie ubezpieczyciela w pełni zautomatyzowało system badania opinii klientów.

Rozwiązanie opracowała spółka Voice Contact Center należąca do Grupy OEX. Zastosowana technologia sprawia, że klienci mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy swoje wnioski i uwagi dotyczące świadczonych przez PZU usług. Primebot oddzwania do osoby, która skontaktowała się z infolinią. Na początku rozmowy informuje, że jest on wirtualnym konsultantem. Zautomatyzowanie procesu badania opinii klientów sprawiło, że obecnie w jednym czasie może być wykonywane nawet tysiąc połączeń, bez względu na porę dnia.

Artykuły powiązane

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...

O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN

Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...

Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...