bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wirtualny ankieter w PZU

Wirtualny ankieter w PZU

Dodano: 2022-07-14
Publikator: informacja prasowa

Primebot to wirtualny ankieter dzwoniący do klientów PZU. Nowe rozwiązanie ubezpieczyciela w pełni zautomatyzowało system badania opinii klientów.

Rozwiązanie opracowała spółka Voice Contact Center należąca do Grupy OEX. Zastosowana technologia sprawia, że klienci mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy swoje wnioski i uwagi dotyczące świadczonych przez PZU usług. Primebot oddzwania do osoby, która skontaktowała się z infolinią. Na początku rozmowy informuje, że jest on wirtualnym konsultantem. Zautomatyzowanie procesu badania opinii klientów sprawiło, że obecnie w jednym czasie może być wykonywane nawet tysiąc połączeń, bez względu na porę dnia.

Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy oddalił argumenty Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie dotyczącej zadośćuczynienia.

Izba Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego odrzuciła skargę Rzecznika Praw Obywatelskich w spr...

Jak wyglądała sytuacja w ubezpieczeniach w 2023?

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała raport „Ubezpieczenia w liczbach w 2023”. W ubiegłym roku ubezpieczyciele wypłac...

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma już niemal 5 mln Polaków

Polska Izba Ubezpieczeń poinformowała, że liczba osób objętych prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym nieustannie rośnie i...