bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wirtualny ankieter w PZU

Wirtualny ankieter w PZU

Dodano: 2022-07-14
Publikator: informacja prasowa

Primebot to wirtualny ankieter dzwoniący do klientów PZU. Nowe rozwiązanie ubezpieczyciela w pełni zautomatyzowało system badania opinii klientów.

Rozwiązanie opracowała spółka Voice Contact Center należąca do Grupy OEX. Zastosowana technologia sprawia, że klienci mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy swoje wnioski i uwagi dotyczące świadczonych przez PZU usług. Primebot oddzwania do osoby, która skontaktowała się z infolinią. Na początku rozmowy informuje, że jest on wirtualnym konsultantem. Zautomatyzowanie procesu badania opinii klientów sprawiło, że obecnie w jednym czasie może być wykonywane nawet tysiąc połączeń, bez względu na porę dnia.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...