bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wirtualny ankieter w PZU

Wirtualny ankieter w PZU

Dodano: 2022-07-14
Publikator: informacja prasowa

Primebot to wirtualny ankieter dzwoniący do klientów PZU. Nowe rozwiązanie ubezpieczyciela w pełni zautomatyzowało system badania opinii klientów.

Rozwiązanie opracowała spółka Voice Contact Center należąca do Grupy OEX. Zastosowana technologia sprawia, że klienci mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy swoje wnioski i uwagi dotyczące świadczonych przez PZU usług. Primebot oddzwania do osoby, która skontaktowała się z infolinią. Na początku rozmowy informuje, że jest on wirtualnym konsultantem. Zautomatyzowanie procesu badania opinii klientów sprawiło, że obecnie w jednym czasie może być wykonywane nawet tysiąc połączeń, bez względu na porę dnia.

Artykuły powiązane

Ryzyko rynkowe głównym problemem dla ubezpieczycieli w 2024 r.

W dniu 5 lutego 2024 r. Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) opublikował...

Kontrole sektorowe UODO w 2024 r.

W dniu 12 lutego 2024 r. Urząd Ochrony Danych Osobowych przyjął plan kontroli sektorowych na 2024 rok. Plan ten pr...

Wynagrodzenie celebryty za współpracę nie zalicza się do kosztów

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z dnia 8 stycznia 2024 r. (sygn...