bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – kampania skierowana do przedsiębiorców

„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – kampania skierowana do przedsiębiorców

Dodano: 2022-03-23
Publikator: informacja prasowa

Alior Bank swoją nową kampanię reklamową kieruję w stronę przedsiębiorców. Tym samym promuje wśród nich bezpłatny rachunek dla firm, a także ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej.

W kontekście ubezpieczenia NNW i opieki zdrowotnej, przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę oraz pracowników firmy i ich bliskich. Zaletami takiego rozwiązania, na co także wskazuje kampania banku, jest możliwość skorzystania z opieki medycznej i szybki dostęp do specjalistów w całym kraju, a w razie choroby lub wypadku – możliwość skorzystania z usług ponad 2200 placówek medycznych.

Akcja wiosennego spotu telewizyjnego, który ma zainteresować szerokie grono przedsiębiorców, rozgrywa się w sklepie ogrodniczym. W tymże sklepie pojawia się pan w meloniku i podziwia bardzo dobrze prosperującą firmę. W rozmowie z właścicielką centrum ogrodniczego, pan w meloniku prezentuje jej darmowy rachunek firmowy i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników.

Oferta Alior Banku, o której opowiada pan melonik, skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają bądź otworzą konto firmowe w banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.

Działania Alior Banku w ramach słynnej kampanii 360 obejmują nie tylko emisję spotów reklamowych w telewizji, lecz także działania w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...