bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Dodano: 2019-03-26

The Polish insurer Warta has started tests of managing claims submitted by artificial intelligence. The aim of the new solution is to shorten the time of damage reporting on an insurer’s hotline.

The final launching of the solution is planned by the end of the year. Warta is also testing using AI to estimate vehicle damage. The system analyses photos of damage and estimates the value of compensation.

Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku

Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...