bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Dodano: 2019-03-26

The Polish insurer Warta has started tests of managing claims submitted by artificial intelligence. The aim of the new solution is to shorten the time of damage reporting on an insurer’s hotline.

The final launching of the solution is planned by the end of the year. Warta is also testing using AI to estimate vehicle damage. The system analyses photos of damage and estimates the value of compensation.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...