bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Warta launches virtual assistant in the claim submitting process

Dodano: 2019-03-26

The Polish insurer Warta has started tests of managing claims submitted by artificial intelligence. The aim of the new solution is to shorten the time of damage reporting on an insurer’s hotline.

The final launching of the solution is planned by the end of the year. Warta is also testing using AI to estimate vehicle damage. The system analyses photos of damage and estimates the value of compensation.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...