bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Warta enable their customers to notify a claim through Messenger

Warta enable their customers to notify a claim through Messenger

Dodano: 2017-09-20

Warta is the first insurer in Poland to enable their customers to notify a claim through Facebook’s app – Messenger. Therefore, customers owning any smartphone can get through the claims handling process without any phone calls or meetings with a claims handler.

‘Statistics confirm that Polish customers are becoming more and more mobile and they require the same from companies. In our view, a tipping point in customer-insurer relation is claims handling, which is why we are a forerunner in implementing mobile solutions in that matter. The app Warta Mobile continues to gain all the best ratings from the customers. Thanks to the Audasmart programme the insured are even able to calculate the amount of their compensation on their own and receive it in a bank account within a day. Our next step is to enable our customers to notify claims through Facebook, an app used by over 11 million Poles on a daily basis’ – says vice president of  Warta’s board Rafał Stankiewicz.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...