Krzysztof Łoś został dyrektorem nowego departamentu w Nationale-Nederlanden. Będzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią w obszarze Bancassurance i Affinity.
– Doceniamy doświadczenie Krzysztofa w zakresie sprzedaży zdalnej. Bardzo się cieszymy, że dołączył do zespołu Nationale-Nederlanden. Powołanie Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity pozwoli nam wzmocnić kompetencje we współpracy z partnerami bankowymi w ramach realizacji strategii multikanałowej dystrybucji naszych produktów – mówi Michał Hucał, członek zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden.
Bancassurance jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju Nationale-Nederlanden. W związku z jego strategicznym znaczeniem, firma zdecydowała rozbudować zespół, by móc odpowiedzieć na wyzwania i szybciej reagować na potrzeby partnerów biznesowych. Nowy departament będzie odpowiadał za współpracę oraz wykonanie umów z bankami oraz instytucjami niefinansowymi w zakresie sprzedaży przez kanały direct i digital.
Krzysztof Łoś specjalizuje się w sprzedaży i marketingu bezpośrednim już od ponad dziesięciu lat. Od siedmiu lat zajmuje kierownicze stanowiska w sektorze ubezpieczeniowym. Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Marketingu Bezpośredniego w MetLife. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie, kontynuuje naukę na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej.