bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

Dodano: 2018-01-10

Generali TU uruchomiło aplikację do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów – HomeSmart. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe zdalne dokonanie oględzin mieszkania bez wizyty rzeczoznawcy i oszacowanie kwoty odszkodowania.

Artykuły powiązane

O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN

Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...

Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...

Niemal 1,5 mln złotych kary dla spółki medycznej po ataku hakerskim

Spółka American Heart of Poland SA została ukarana prawie 1,5 mln złotych po ataku hakerskim, który ujawnił szczegółowe...