bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

Dodano: 2018-01-10

Generali TU uruchomiło aplikację do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów – HomeSmart. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe zdalne dokonanie oględzin mieszkania bez wizyty rzeczoznawcy i oszacowanie kwoty odszkodowania.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...