bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

W Generali klient samodzielnie zlikwiduje szkodę majątkową przez smartfona

Dodano: 2018-01-10

Generali TU uruchomiło aplikację do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów – HomeSmart. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe zdalne dokonanie oględzin mieszkania bez wizyty rzeczoznawcy i oszacowanie kwoty odszkodowania.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...