bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Vienna Life o ulepszeniu obsługi klienta

Vienna Life o ulepszeniu obsługi klienta

Dodano: 2018-09-17
Publikator: informacja prasowa

Vienna Life od dwóch lat bada satysfakcję klientów z kontaktu z zakładem ubezpieczeń. Jak wskazuje ubezpieczyciel, kwestia budowania partnerskich relacji z klientami jest jednym z kierunków rozwoju zakładu ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

    Zadaj Pytanie