bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
UOKiK: wzrost skarg w sektorze ubezpieczeniowym

UOKiK: wzrost skarg w sektorze ubezpieczeniowym

Dodano: 2018-02-08
Publikator: UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podsumował pracę rzeczników w 2016 r. Z przedstawionych danych wynika, że udzielono pół miliona porad. Rzecznicy pomagali ponad 54 tys. razy w sporach z firmami telekomunikacyjnymi. W tym sektorze zgłoszono najwiecej skarg.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...