Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję wobec spółki Polkomtel, w której stwierdził, że naruszyła ona zbiorowe interesy konsumentów poprzez nałożenie na nich dodatkowych, płatnych usług, niewliczonych do kwoty abonamentu. Na operatora nałożono karę w wysokości 40 mln zł.
Artykuły powiązane
Niewłaściwe zachowanie pracodawcy niekoniecznie jest mobbingiem – postanowienie SN
Sąd Najwyższy w postanowieniu z dnia 14 lutego 2024 r. (sygn. akt II PSK 11/23) uznał, że poczucie pracownika, że pode...
Leasing od A do Z – przewodnik
Pobierz nasz najnowszy przewodnik - Leasing od A do Z!
Kliknij tutaj...
Można żądać odszkodowania za sąsiedztwo lotniska – uchwała SN
Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 12 kwietnia 2024 r. (sygn. akt CZP 56/23) uznał, że właściciel może żądać odszkodowania z...