bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
KNF/UOKIK
UOKiK: jak banki zmieniają warunki umów z konsumentami?

UOKiK: jak banki zmieniają warunki umów z konsumentami?

Dodano: 2018-07-27
Publikator: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że sprawdza, jak banki zmieniają warunki umów z konsumentami. W komunikacie opublikowanym przez Urząd zostały wymienione podmioty, które nieprawidłowo informowały o zmianach opłat.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...