W dniu 6 lutego 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, iż nałożył na Orange Polska karę blisko 30 mln zł za bezprawne przedłużanie umowy o świadczenie usług stacjonarnych o wiele miesięcy bez wyraźnej zgody konsumentów. Ponadto, Prezes UOKiK zobowiązał spółkę do rekompensaty publicznej. UOKiK zobowiązał Orange Polska do zwrotu byłym abonentom opłat za przedterminowe rozwiązanie automatycznie przedłużonej umowy. Spółka musi również umożliwić aktualnym abonentom wypowiedzenie bez żadnych konsekwencji tak przedłużonych umów.
Artykuły powiązane
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2023/08/crash-1308575_1920-700x465.jpg)
Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał
Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/02/HD-BEINSURED-25.png)
Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń
Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/document-428333_1920-1-700x466.jpg)
Nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Kancelaria Premiera RM opublikowała informację dotyczącą nowelizacji ustaw odnoszących się do rynku ubezpieczeniowego. P...