W dniu 5 stycznia 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, iż nałożył na T-Mobile Polska 15 mln zł kary za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów. Jak podaje UOKiK, T-Mobile nie uzyskiwała wyraźnej zgody od konsumentów na dodatkowe płatności związane z usługami „Granie na Czekanie”, „Szafa Gra” i „Prenumerata”. „Sprawne działania podjęte przez spółkę doprowadziły do zaniechania pobierania opłat, co obniżyło karę o 30 proc.” – podaje UOKiK.
Artykuły powiązane

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych
Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą
Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń
W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...