bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Dodano: 2016-11-10

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 3. i 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od lipca do października 2016 r. zbadali jakość obsługi klienta w placówkach. Badanie ma na celu promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk, które mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta. W badaniu oceniono pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Eksperci odwiedzili 296 placówek/punktów obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Liderami rankingu tej edycji wśród ubezpieczycieli zostali PZU, Aviva i Warta.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...