bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Dodano: 2016-11-10

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 3. i 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od lipca do października 2016 r. zbadali jakość obsługi klienta w placówkach. Badanie ma na celu promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk, które mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta. W badaniu oceniono pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Eksperci odwiedzili 296 placówek/punktów obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Liderami rankingu tej edycji wśród ubezpieczycieli zostali PZU, Aviva i Warta.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...