Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 3. i 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od lipca do października 2016 r. zbadali jakość obsługi klienta w placówkach. Badanie ma na celu promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk, które mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta. W badaniu oceniono pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Eksperci odwiedzili 296 placówek/punktów obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Liderami rankingu tej edycji wśród ubezpieczycieli zostali PZU, Aviva i Warta.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...