bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Dodano: 2016-11-23
Publikator: Mojebankowanie.pl

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od 12 września do 10 listopada br. zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Sprawdzono 69 instytucji, w tym 42 zakłady ubezpieczeń.

Podobnie jak w 3. edycji badania (czytaj więcej: Ubezpieczyciele muszą popracować nad jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu) sprawdzano strony internetowe poszczególnych zakładów pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Zweryfikowany został również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe oraz kontakt z infolinią. Dodatkowo szczegółowo oceniono kontakt za pomocą kanału wideo oraz czat.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...