bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Dodano: 2016-11-23
Publikator: Mojebankowanie.pl

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od 12 września do 10 listopada br. zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Sprawdzono 69 instytucji, w tym 42 zakłady ubezpieczeń.

Podobnie jak w 3. edycji badania (czytaj więcej: Ubezpieczyciele muszą popracować nad jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu) sprawdzano strony internetowe poszczególnych zakładów pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Zweryfikowany został również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe oraz kontakt z infolinią. Dodatkowo szczegółowo oceniono kontakt za pomocą kanału wideo oraz czat.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut

Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...