Portal pulshr.pl podnosi, że zakłady ubezpieczeń nie są atrakcyjnymi pracodawcami, zwłaszcza wśród absolwentów szkół wyższych. W związku z tym, eksperci ds. HR z pulshr.pl podpowiadają, jak poprawić wizerunek pracodawcy wśród młodych osób. Po pierwsze, wskazują, że budowa employer branding jest długotrwałym procesem. Wiele spółek z rynku ubezpieczeniowego dopiero rozpoczyna promocję mającą na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, co przyniesie zakładane efekty dopiero za kilka lat.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...