Portal pulshr.pl podnosi, że zakłady ubezpieczeń nie są atrakcyjnymi pracodawcami, zwłaszcza wśród absolwentów szkół wyższych. W związku z tym, eksperci ds. HR z pulshr.pl podpowiadają, jak poprawić wizerunek pracodawcy wśród młodych osób. Po pierwsze, wskazują, że budowa employer branding jest długotrwałym procesem. Wiele spółek z rynku ubezpieczeniowego dopiero rozpoczyna promocję mającą na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, co przyniesie zakładane efekty dopiero za kilka lat.
Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć
Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...