Portal pulshr.pl podnosi, że zakłady ubezpieczeń nie są atrakcyjnymi pracodawcami, zwłaszcza wśród absolwentów szkół wyższych. W związku z tym, eksperci ds. HR z pulshr.pl podpowiadają, jak poprawić wizerunek pracodawcy wśród młodych osób. Po pierwsze, wskazują, że budowa employer branding jest długotrwałym procesem. Wiele spółek z rynku ubezpieczeniowego dopiero rozpoczyna promocję mającą na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, co przyniesie zakładane efekty dopiero za kilka lat.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...