bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
TUW PZUW wprowadza na rynek nowy format ubezpieczenia

TUW PZUW wprowadza na rynek nowy format ubezpieczenia

Dodano: 2021-08-24
Publikator: informacja prasowa

TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych wystartował z nowym ubezpieczeniem od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców. Nowy format ubezpieczenia powstał w celu zapewnienia wsparcia małym przedsiębiorstwom.

– Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

Pierwsza z rozwiązania skorzysta sieć sklepów Żabka. Produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes” powinien zapewnić ochronę od ryzyka biznesowego ponad 6000 franczyzobiorców sieci.

– Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, która jest największym ubezpieczycielem w Polsce, przygotowaliśmy unikatowy na rynku produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes”, zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny  – mówi dyrektor zarządzający w firmie Żabka Polska Adam Manikowski.

Nowe rozwiązania startuje we współpracy z siecią Żabka, na podstawie której TUW PZUW stworzył model produktu, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców. Formuła ubezpieczenia jest elastyczna i pozwala na dostosowanie do oczekiwań ubezpieczonych. W przyszłości TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych planuje rozwijać swoją ofertę i nawiązywać współpracę z innymi sieciami franczyzowymi.

– Formuła ubezpieczeń wzajemnych opiera się na współpracy w imię wspólnego interesu. Sięga korzeniami początku ubezpieczeń w Polsce, gdy powstające ponad 200 lat temu towarzystwa ubezpieczeniowe wspierały polską przedsiębiorczość. Do tych tradycji nawiązujemy w nowatorskiej formule, rozszerzając swoją ofertę o ubezpieczenia dla drobnych przedsiębiorców będących franczyzobiorcami – wyjaśnia prezes  Rafał Kiliński.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...