Od kilku miesięcy na polskim rynku ubezpieczeniowym aktywnie działa Toyota Insurance Management należąca do grupy Toyota Motor Corporation. Z oferowanych przez TIM produktów ubezpieczeniowych mogą skorzystać klienci Toyota oraz Lexus, zabezpieczając ryzyko związane z nieprzewidywalnymi sytuacjami losowymi dotyczącymi klienta oraz zakupionego pojazdu. Jest to nowy model dystrybucji. Przy budowie strategii działań biznesowych wykorzystano doświadczenia z największych europejskich rynków, gdzie mieszczą się działające od dawna oddziały Ubezpieczeniowego Centrum Kompetencji Toyoty. Ponadto, oferta TIM została poddana adaptacji na potrzeby rynku lokalnego.
– Misją Toyota Insurance Management na wszystkich światowych rynkach, w tym teraz również w Polsce, jest wsparcie sprzedaży samochodów poprzez pozytywne wpływanie na całkowity koszt użytkowania auta, zwiększanie poziomu zadowolenia Klienta oraz podnoszenie dochodowości ze sprzedaży samochodów Toyota oraz Lexus. Wierzymy, że jasny i najbardziej przejrzysty z punktu widzenia regulacji i klienta model dystrybucji oraz konkurencyjne ceny pozwolą nam na osiągniecie sukcesu na polskim rynku – mówi Adam Wandachowicz, General Manager w Toyota Insurance Management Polska.