bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Toyota Insurance Management w Polsce

Toyota Insurance Management w Polsce

Dodano: 2016-09-12

Od kilku miesięcy na polskim rynku ubezpieczeniowym aktywnie działa Toyota Insurance Management należąca do grupy Toyota Motor Corporation. Z oferowanych przez TIM produktów ubezpieczeniowych mogą skorzystać klienci Toyota oraz Lexus, zabezpieczając ryzyko związane z nieprzewidywalnymi sytuacjami losowymi dotyczącymi klienta oraz zakupionego pojazdu. Jest to nowy model dystrybucji. Przy budowie strategii działań biznesowych wykorzystano doświadczenia z największych europejskich rynków, gdzie mieszczą się działające od dawna oddziały Ubezpieczeniowego Centrum Kompetencji Toyoty. Ponadto, oferta TIM została poddana adaptacji na potrzeby rynku lokalnego.

– Misją Toyota Insurance Management na wszystkich światowych rynkach, w tym teraz również w Polsce, jest wsparcie sprzedaży samochodów poprzez pozytywne wpływanie na całkowity koszt użytkowania auta, zwiększanie poziomu zadowolenia Klienta oraz podnoszenie dochodowości ze sprzedaży samochodów Toyota oraz Lexus. Wierzymy, że jasny i najbardziej przejrzysty z punktu widzenia regulacji i klienta model dystrybucji oraz konkurencyjne ceny pozwolą nam na osiągniecie sukcesu na polskim rynku – mówi Adam Wandachowicz, General Manager w Toyota Insurance Management Polska.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...