bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Dodano: 2022-09-28
Publikator: informacja prasowa

PZU wdraża aplikację do obsługi ruchomości domowych – ubezpieczyciel poinformował o tym na swojej stronie internetowej.

AiHome – aplikacja wykorzystująca najnowszą technologię –  wesprze pracowników PZU w wycenie ruchomości domowych. Zastosowanie innowacyjnego narzędzia znacznie usprawni pracę Opiekuna Klienta. Rozwiązanie nie tylko przyspieszy proces wycen uszkodzonych ruchomości domowych, ale również zapewni ich ujednolicenie. Przytoczone dzięki codziennej aktualizacji cen od wiodących sprzedawców oraz dostarczaniu tych samych danych wszystkim Opiekunom Klienta. Aplikacja automatycznie wyszuka i zaproponuje zamienniki sprzętu, który nie jest już produkowany, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość uzyskania wyceny niedostępnego już w sprzedaży sprzętu.

Powyższe stanowi kolejny krok ubezpieczyciela w kierunku digitalizacji i usprawnienia obsługi szkód majątkowych. Rozwiązanie powstało przy współpracy ze szwedzkim startupem.

Artykuły powiązane

Samo naruszenie RODO nie uprawnia do żądania odszkodowania, musi istnieć nawet nieistotna szkoda

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w wyroku z dnia 4 maja 2023 r. (sygn. akt C 300/21) orzekł, że aby móc doma...

#2 Nastrój się na prawo – QuoVadisBancassurance? Część 1

Dokąd zmierza rynek bancassurance? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w tej i kolejnych publikacjach oraz w se...

Po kilku miesiącach wracamy z naszym nowym portalem

Po wielu miesiącach prac nad nową odsłoną portalu BeInsured (niestety informatycy nas pokonali i z kilku tygodni zrob...

    Zadaj Pytanie