bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Dodano: 2022-09-28
Publikator: informacja prasowa

PZU wdraża aplikację do obsługi ruchomości domowych – ubezpieczyciel poinformował o tym na swojej stronie internetowej.

AiHome – aplikacja wykorzystująca najnowszą technologię –  wesprze pracowników PZU w wycenie ruchomości domowych. Zastosowanie innowacyjnego narzędzia znacznie usprawni pracę Opiekuna Klienta. Rozwiązanie nie tylko przyspieszy proces wycen uszkodzonych ruchomości domowych, ale również zapewni ich ujednolicenie. Przytoczone dzięki codziennej aktualizacji cen od wiodących sprzedawców oraz dostarczaniu tych samych danych wszystkim Opiekunom Klienta. Aplikacja automatycznie wyszuka i zaproponuje zamienniki sprzętu, który nie jest już produkowany, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość uzyskania wyceny niedostępnego już w sprzedaży sprzętu.

Powyższe stanowi kolejny krok ubezpieczyciela w kierunku digitalizacji i usprawnienia obsługi szkód majątkowych. Rozwiązanie powstało przy współpracy ze szwedzkim startupem.

Artykuły powiązane

KNF zaktualizował i uzupełnił pytania dotyczące SFDR

W dniu 23 listopada 2023 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poinformował, że w zakładce „Pytania i odpowiedzi (Q&am...

Problemy z odbiorem poczty nie uzasadniają braku odpowiedzi na wezwania UOKiK

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w wyroku z dnia 8 maja 2023 r. (sygn. akt XVII AmA 31/21) orzekł, że reo...

Dodatkowe świadczenia ubezpieczyciela to koszty uzyskania przychodu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z dnia 14 września 2023 r. (sygn. akt III SA/Wa 1248/23) orzekł, że...