bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Dodano: 2022-09-28
Publikator: informacja prasowa

PZU wdraża aplikację do obsługi ruchomości domowych – ubezpieczyciel poinformował o tym na swojej stronie internetowej.

AiHome – aplikacja wykorzystująca najnowszą technologię –  wesprze pracowników PZU w wycenie ruchomości domowych. Zastosowanie innowacyjnego narzędzia znacznie usprawni pracę Opiekuna Klienta. Rozwiązanie nie tylko przyspieszy proces wycen uszkodzonych ruchomości domowych, ale również zapewni ich ujednolicenie. Przytoczone dzięki codziennej aktualizacji cen od wiodących sprzedawców oraz dostarczaniu tych samych danych wszystkim Opiekunom Klienta. Aplikacja automatycznie wyszuka i zaproponuje zamienniki sprzętu, który nie jest już produkowany, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość uzyskania wyceny niedostępnego już w sprzedaży sprzętu.

Powyższe stanowi kolejny krok ubezpieczyciela w kierunku digitalizacji i usprawnienia obsługi szkód majątkowych. Rozwiązanie powstało przy współpracy ze szwedzkim startupem.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...