bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Sztuczna inteligencja przy obsłudze szkód ruchomości domowych

Dodano: 2022-09-28
Publikator: informacja prasowa

PZU wdraża aplikację do obsługi ruchomości domowych – ubezpieczyciel poinformował o tym na swojej stronie internetowej.

AiHome – aplikacja wykorzystująca najnowszą technologię –  wesprze pracowników PZU w wycenie ruchomości domowych. Zastosowanie innowacyjnego narzędzia znacznie usprawni pracę Opiekuna Klienta. Rozwiązanie nie tylko przyspieszy proces wycen uszkodzonych ruchomości domowych, ale również zapewni ich ujednolicenie. Przytoczone dzięki codziennej aktualizacji cen od wiodących sprzedawców oraz dostarczaniu tych samych danych wszystkim Opiekunom Klienta. Aplikacja automatycznie wyszuka i zaproponuje zamienniki sprzętu, który nie jest już produkowany, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość uzyskania wyceny niedostępnego już w sprzedaży sprzętu.

Powyższe stanowi kolejny krok ubezpieczyciela w kierunku digitalizacji i usprawnienia obsługi szkód majątkowych. Rozwiązanie powstało przy współpracy ze szwedzkim startupem.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...