bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

Dodano: 2022-06-07
Publikator: informacja prasowa

Bank Pocztowy wdrożył rozwiązanie CRM w chmurze. Jest to nowy trend w bankowości elektronicznej. Co zyskają dzięki temu klienci? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

Dzięki nowemu systemowi konsultanci banku mogą np. oddzwonić do osoby, która złożyła formularz o kredyt, w ciągu zaledwie kilkunastu minut od momentu złożenia dokumentu. Dodatkowo pracownicy instytucji bankowej są w stanie proponować zindywidualizowane oferty zróżnicowane pod wieloma względami, w szczególności – rodzaju kredytu, rachunku, karty płatniczej. Dopiero co wprowadzony proces zarzadzania danymi potencjalnych klientów daje również możliwość, aby odpowiedzieć na bieżące potrzeby podmiotów zainteresowanych produktem. Ponadto pozwala znaleźć optymalny produkt w sytuacji, kiedy chociażby zmieni się oferta banku.

Warto w tym miejscu przytoczyć słowa jednego z członków zarządu Banku Pocztowego, odpowiadającego za obszar biznesu i IT. Wyraził się on następująco: „CRM pozwala skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jest to możliwe dzięki sprawnej odpowiedzi na ich indywidualne oczekiwania, poprzez budowanie szytych na miarę ofert proponowanych we właściwym momencie. Klient nie traci czasu na analizę ogólnych ofert, które go nie interesują. System CRM, a właściwie dane w systemie CRM, pozwalają przygotować ofertę dla Klienta dokładnie odpowiadającą jego oczekiwaniom”.

Wdrożenie CRM w chmurze wymaga zastosowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. Poza szyfrowaniem danych odnoszą się one np. do dedykowanego dla placówki mechanizmu kontroli dostępu do danych przy wykorzystaniu wsparcia technicznego. Natomiast gdyby wystąpiła konieczność, bank jest w stanie dokonać migracji systemu do własnej infrastruktury. Licencje pozwalają bowiem na wykorzystanie systemu zarówno w chmurze, jak i w modelu „on-premise”.

Artykuły powiązane

Cyfryzacja, a ubezpieczenia – aż 75% ubezpieczycieli dąży do rozwoju IT

W dniu 25 kwietnia 2024 r. Polska Izba Ubezpieczeń we współpracy z Accenture opublikowała drugą edycję raportu „Cyfr...

W 2023 r. ubezpieczono obroty handlowe o wartości aż 911 mld zł

Polska Izba Ubezpieczeń w dniu 8 kwietnia 2024 r. opublikowała informację zgodnie, z którą w 2023 roku ubezpieczyciele o...

Bezpiecznie zaplanuj majówkę 2024!

Korzystając z jednodniowego urlopu, możesz cieszyć się pięciodniowym wolnym od środy. Tylko czwartek, 2 maja, to dzień r...