bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

Dodano: 2022-06-07
Publikator: informacja prasowa

Bank Pocztowy wdrożył rozwiązanie CRM w chmurze. Jest to nowy trend w bankowości elektronicznej. Co zyskają dzięki temu klienci? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

Dzięki nowemu systemowi konsultanci banku mogą np. oddzwonić do osoby, która złożyła formularz o kredyt, w ciągu zaledwie kilkunastu minut od momentu złożenia dokumentu. Dodatkowo pracownicy instytucji bankowej są w stanie proponować zindywidualizowane oferty zróżnicowane pod wieloma względami, w szczególności – rodzaju kredytu, rachunku, karty płatniczej. Dopiero co wprowadzony proces zarzadzania danymi potencjalnych klientów daje również możliwość, aby odpowiedzieć na bieżące potrzeby podmiotów zainteresowanych produktem. Ponadto pozwala znaleźć optymalny produkt w sytuacji, kiedy chociażby zmieni się oferta banku.

Warto w tym miejscu przytoczyć słowa jednego z członków zarządu Banku Pocztowego, odpowiadającego za obszar biznesu i IT. Wyraził się on następująco: „CRM pozwala skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jest to możliwe dzięki sprawnej odpowiedzi na ich indywidualne oczekiwania, poprzez budowanie szytych na miarę ofert proponowanych we właściwym momencie. Klient nie traci czasu na analizę ogólnych ofert, które go nie interesują. System CRM, a właściwie dane w systemie CRM, pozwalają przygotować ofertę dla Klienta dokładnie odpowiadającą jego oczekiwaniom”.

Wdrożenie CRM w chmurze wymaga zastosowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. Poza szyfrowaniem danych odnoszą się one np. do dedykowanego dla placówki mechanizmu kontroli dostępu do danych przy wykorzystaniu wsparcia technicznego. Natomiast gdyby wystąpiła konieczność, bank jest w stanie dokonać migracji systemu do własnej infrastruktury. Licencje pozwalają bowiem na wykorzystanie systemu zarówno w chmurze, jak i w modelu „on-premise”.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...