Allianz Polska przygotował świąteczną akcję na rzecz podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Za każde opublikowane w mediach społecznościowych życzenia z hasztagiem #wdobrejsprawie, towarzystwo ubezpieczeń przekaże 1 zł na cele charytatywne SOS Wioski Dziecięce.
Jak podaje ubezpieczyciel, celem kampanii jest nie tylko przekazanie realnego wsparcia finansowego dla dzieci i ich rodzin ze Stowarzyszenia, ale też zachęcenie Polaków do dzielenia się dobrem. Aby wziąć udział w akcji „Bądźmy dla siebie wsparciem #wdobrejsprawie”, wystarczy na kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram lub Twitter) zamieścić wpis z życzeniami dla znajomych z hasztagiem #wdobrejsprawie. Za każdy umieszczony post, Allianz Polska przekaże na rzecz SOS Wioski Dziecięce 1 zł.
– Z SOS Wioski Dziecięce, zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym, współpracujemy od lat. Angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. Dlatego także w Święta chcemy podzielić się z nimi dobrymi emocjami – mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i PR, Allianz Polska.
Akcja potrwa do końca grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest Sentione, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.
Więcej informacji:
https://www.allianz.pl/korporacyjna/o-allianz/dzialalnosc-spoleczna/w-dobrej-sprawie/