bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Świąteczna akcja Allianz Polska na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Świąteczna akcja Allianz Polska na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Dodano: 2017-12-15

Allianz Polska przygotował świąteczną akcję na rzecz podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Za każde opublikowane w mediach społecznościowych życzenia z hasztagiem #wdobrejsprawie, towarzystwo ubezpieczeń przekaże 1 zł na cele charytatywne SOS Wioski Dziecięce.

Jak podaje ubezpieczyciel, celem kampanii jest nie tylko przekazanie realnego wsparcia finansowego dla dzieci i ich rodzin ze Stowarzyszenia, ale też zachęcenie Polaków do dzielenia się dobrem. Aby wziąć udział w akcji „Bądźmy dla siebie wsparciem #wdobrejsprawie”, wystarczy na kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram lub Twitter) zamieścić wpis z życzeniami dla znajomych z hasztagiem #wdobrejsprawie. Za każdy umieszczony post, Allianz Polska przekaże na rzecz SOS Wioski Dziecięce 1 zł.

– Z SOS Wioski Dziecięce, zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym, współpracujemy od lat. Angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. Dlatego także w Święta chcemy podzielić się z nimi dobrymi emocjami – mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i PR, Allianz Polska.

Akcja potrwa do końca grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest Sentione, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.

Więcej informacji: 
https://www.allianz.pl/korporacyjna/o-allianz/dzialalnosc-spoleczna/w-dobrej-sprawie/

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...