bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sukcesy marki UNIQA

Sukcesy marki UNIQA

Dodano: 2022-10-07
Publikator: informacja prasowa

Kolejny rok z kolei marka UNIQA zdobyła tytuł Superbrands. Tym samym udowodnia, że jest w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. Potwierdza to także ranking Top 200 najlepszych polskich marek przygotowany przez magazyn Forbes.

Przypomnijmy, że Superbrands to wyróżnienie przyznawane za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy silnej marki, która oferuje użytkownikom istotne korzyści materialne i emocjonalne. Wspomniane korzyści wykraczają poza te, które dostarcza konkurencja. Z kolei o pozycji w rankingu Forbes decyduje szacowana finansowa wycena marki na rynku krajowym. Ich właścicielami mogą być zarówno polskie, jak i zagraniczne podmioty.

Wysoka pozycja UNIQA w rankingu odzwierciedla nasze ambicje bycia w TOP3 marek ubezpieczeniowych w Polsce pod względem znajomości całkowitej i spontanicznej, a także pod względem rozważania zakupu naszych produktów. UNIQA, firma z wieloletnią historią, obecna w Polsce od ponad 30 lat, przeszła ostatnio wyraźną metamorfozę. To widać między innymi w naszym podejściu do promowania marki i podkreślaniu jej znaczenia w rozwoju biznesu” – podkreśla Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...