Jesienią tego roku ma zostać zaprezentowane rozwiązanie wspierające proces leczenia pacjentów. Oferta będzie skierowana do towarzystw ubezpieczeń na życie oraz podmiotów posiadających w swoim portfolio ubezpieczenia medyczne.
Nowy produkt ma stanowić uzupełnienie dotychczasowego systemu opieki medycznej, gdzie pacjent po konsultacji ze specjalistą musi sam zabiegać o powrót do zdrowia. Tworzona przez Warmie i epruf oferta ma mu w tym pomóc.
Przygotowywane rozwiązanie ma sprzyjać pacjentom w dbaniu o swoje zdrowia przez takie elementy jak: dofinansowanie leków, monitoring temperatury pacjenta, przypominanie o kolejnej dawce leku, zamawianie leków do apteki i możliwość umówienia e-konsultacji z farmaceutą.
Urządzenia Warmie, umożliwiające zdalne i permanentne badanie temperatury ciała, są już wykorzystywane w szpitalach. Teraz spółka chce iść o krok naprzód i zainteresować swoim produktem ubezpieczycieli.
— Do końca roku spodziewamy się z tej współpracy zamówień na kilka tysięcy sztuk, natomiast docelowo chcemy przekroczyć 12 tys. rocznie. Taki wolumen pozwoli spokojnie rozwijać sensor oraz usługę o dodatkowe funkcjonalności — mówi red. Pulsu Biznesu Piotr Piątek, członek zarządu Warmie.