bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Spokesman for customers – new function in PZU

Spokesman for customers – new function in PZU

Dodano: 2017-12-12

Piotr Ożarek has taken over the function of spokesman for customers in PZU. His task will be to help in the most difficult issues for customers who are not satisfied with decisions.

The main task of the spokesperson is to conduct a constructive dialogue with clients in the most difficult cases. The spokesman analyzes the cases which go to him and tries to measure their handling. He deals with the most difficult cases which can’t be implemented according to standard procedures because they require the coordination of work in several offices or additional legal and expert opinions.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...