bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Skandia przemienia się w Vienna Life

Skandia przemienia się w Vienna Life

Dodano: 2016-10-24

Nowa marka, zacieśnianie więzi z klientem, realizacja szerokich potrzeb klienta związanych z ochroną jego życia, stały kontakt z ubezpieczonym i uświadamianie klientów o funkcjonowaniu gospodarki – to główne zmiany, jakie rozpoczęły się w Skandia Życie S.A., która od 21.10.2016 r. funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

Wraz ze zmianą marki, Vienna Life dokonuje także zmian strategicznych w zakresie obsługi klienta. Główny cel, jaki postawiła sobie spółka to podjęcie stałego z nim kontaktu – tak, aby relacja z ubezpieczycielem nie polegała jedynie na załatwianiu formalności w trakcie podpisywania umowy ubezpieczenia. Ambicją towarzystwa jest współpraca z klientem również w innych obszarach jego życia, które podniosą jego standard, a także obniżą prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia losowego, takiego jak np. poważna choroba.

– Pragniemy być partnerem naszych klientów. Nie chcemy, aby nasza rola polegała tylko na obsłudze ubezpieczenia, dlatego rozwijamy dotychczas wprowadzone usługi dodatkowe, jak np. Klub Klienta – powiedział Paweł Ziemba, Prezes Vienna Life TUnŻ.

Już od kilku lat ubezpieczyciel oferuje Klub Klienta. W jego ramach klient może skorzystać m.in. ze szkoleń dot. zarządzania finansami, wziąć udział w organizowanych imprezach sportowych, czy zostać beneficjentem programu rabatowego. Jak wskazał, Prezes Ziemba, oferta ta spotkała się z dużym zainteresowaniem. Teraz Towarzystwo chce rozwinąć ją o dodatkowe usługi.

Artykuły powiązane

Niewłaściwe zachowanie pracodawcy niekoniecznie jest mobbingiem – postanowienie SN

Sąd Najwyższy w postanowieniu z dnia 14 lutego 2024 r. (sygn. akt II PSK 11/23) uznał, że poczucie pracownika, że pode...

Leasing od A do Z – przewodnik

Pobierz nasz najnowszy przewodnik - Leasing od A do Z! Kliknij tutaj...

Można żądać odszkodowania za sąsiedztwo lotniska – uchwała SN

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 12 kwietnia 2024 r. (sygn. akt CZP 56/23) uznał, że właściciel może żądać odszkodowania z...