Eksperci InterRisk przeprowadzili kolejne Interium (czytaj więcej: INTERIUM – nowa forma komunikacji InterRisk), które przed ekrany komputerów zebrało ponad 700 pośredników. Tematem siódmego już webinarium były dobre praktyki w likwidacji szkód korporacyjnych.
„Nasi specjaliści wskazali zalety współpracy opartej na indywidualnym i elastycznym podejściu do Klienta oraz nastawieniu na długoletnią współpracę. Naszymi atutami są profesjonalizm, podział kompetencji likwidacyjnych, dostępność likwidatorów terenowych oraz współpraca z renomowanymi firmami zewnętrznymi. Dążymy do wypracowania rozwiązań polubownych” – podaje InterRisk.
W trakcie 30-minutowego szkolenia, nacisk położono na duże znaczenie współpracy z klientem i brokerem od początku procesu zawarcia umowy, aż po proces likwidacji szkód. „Wspieramy naszych klientów w działaniach prewencyjnych. Dzięki wspólnie wypracowanym rozwiązaniom nasi klienci uniknęli wielu groźnych sytuacji oraz strat i stresu z nimi związanego” – dodaje ubezpieczyciel.
Największą uwagę uczestników przykuwały przytoczone przypadki konkretnych sytuacji likwidacji szkód korporacyjnych.
Kolejne webinarium zaplanowane jest na 17 listopada 2016 r.