28 maja 2021 r. Signal Iduna i Sollers Consulting zawarli między sobą list intencyjny ws. nawiązania współpracy. Jej efektem ma być rozwój kanału Affinity.
– Strategiczne partnerstwo między ubezpieczycielem a firmą technologiczną, która doskonale rozumie biznes ubezpieczeniowy i wdraża niezawodne rozwiązania, w zakresie tworzenia nowego kanału sprzedaży to dość unikalny model na polskim rynku ubezpieczeniowym. Bardzo cieszymy się, że ramię w ramię będziemy budować obszar Affinity z tak mocnym partnerem biznesowo-technologicznym o międzynarodowym zasięgu, jakim jest Sollers Consulting. To znaczący krok w rozwoju naszych spółek na rynku polskim – mówi Adam Malinowski, wiceprezes zarządu, odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu w polskich spółkach Signal Iduna.
W ramach współpracy ma obie spółki mają razem rozwijać produkt Sollers Consulting – platformę RIFE, dopasowując go do biznesowych celów ubezpieczyciela. Podpisany list intencyjny zakłada, że współpraca będzie odbywała się w modelu partnerstwa strategicznego.