Pod koniec lutego br. na portalu społecznościowym Facebook swój profil uruchomiło towarzystwo ubezpieczeń SIGNAL IDUNA Polska. Fanpage towarzystwa ma za zadanie promować ubezpieczenia. Jak zapowiada ubezpieczyciel, ma on również informować o wydarzeniach firmowych. Znajdą się tam także konkursy i quizy zachęcające użytkowników do interakcji.
– Zależy nam na lepszej komunikacji z naszymi klientami, edukacji i podnoszeniu świadomości ubezpieczeniowej – zaznacza Patrycja Wojdyga, Kierownik ds. Marketingu i PR w SIGNAL IDUNA.
Wywodzący się z Niemiec ubezpieczyciel SIGNAL IDUNA działa na polskim rynku ubezpieczeniowym ponad 15 lat. Oferuje klientom indywidualnym i grupowym kompleksowe pakiety ubezpieczeń życiowych i majątkowych: NNW, turystycznych oraz zdrowotnych. Jako pierwsze towarzystwo wprowadziło na rynek polski ubezpieczenia zdrowotne z leczeniem szpitalnym.