bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
SIGNAL IDUNA Polska uruchomiło profil na Facebooku

SIGNAL IDUNA Polska uruchomiło profil na Facebooku

Dodano: 2017-03-23

Pod koniec lutego br. na portalu społecznościowym Facebook swój profil uruchomiło towarzystwo ubezpieczeń SIGNAL IDUNA Polska. Fanpage towarzystwa ma za zadanie promować ubezpieczenia. Jak zapowiada ubezpieczyciel, ma on również informować o wydarzeniach firmowych. Znajdą się tam także konkursy i quizy zachęcające użytkowników do interakcji.

– Zależy nam na lepszej komunikacji z naszymi klientami, edukacji i podnoszeniu świadomości ubezpieczeniowej – zaznacza Patrycja Wojdyga, Kierownik ds. Marketingu i PR w SIGNAL IDUNA.

Wywodzący się z Niemiec ubezpieczyciel SIGNAL IDUNA działa na polskim rynku ubezpieczeniowym ponad 15 lat. Oferuje klientom indywidualnym i grupowym kompleksowe pakiety ubezpieczeń życiowych i majątkowych: NNW, turystycznych oraz zdrowotnych. Jako pierwsze towarzystwo wprowadziło na rynek polski ubezpieczenia zdrowotne z leczeniem szpitalnym.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...