Marka PZU po raz kolejny okazała się „najmocniejszą” marką wśród ubezpieczycieli. PZU zajął najwyższą pozycję wśród zakładów ubezpieczenia w rankingu marek Rzeczpospolitej za 2016 r. Natomiast w zestawieniu dla całego sektora finansowego PZU uzyskał trzecią pozycję. W sumie moc marki PZU oszacowano na poziomie 363 pkt. Marka największego polskiego ubezpieczyciela uzyskała najwyższą punktację w kategoriach: siła marki, prestiż oraz świadomość marki, gdzie PZU otrzymało 86 pkt na 100 możliwych.
Artykuły powiązane
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...
Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.
Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...