Marka PZU po raz kolejny okazała się „najmocniejszą” marką wśród ubezpieczycieli. PZU zajął najwyższą pozycję wśród zakładów ubezpieczenia w rankingu marek Rzeczpospolitej za 2016 r. Natomiast w zestawieniu dla całego sektora finansowego PZU uzyskał trzecią pozycję. W sumie moc marki PZU oszacowano na poziomie 363 pkt. Marka największego polskiego ubezpieczyciela uzyskała najwyższą punktację w kategoriach: siła marki, prestiż oraz świadomość marki, gdzie PZU otrzymało 86 pkt na 100 możliwych.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...