bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rzecznik klienta – nowa funkcja w PZU

Rzecznik klienta – nowa funkcja w PZU

Dodano: 2017-12-07

Piotr Ożarek objął stanowisko rzecznika klienta w PZU. Jego zadaniem będzie pomoc w najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych sprawach, w których klienci nie są zadowoleni z rozstrzygnięcia.

Głównym zadaniem rzecznika jest prowadzenie konstruktywnego dialogu z klientami, zwłaszcza w przypadku najbardziej skomplikowanych spraw. Rzecznik analizuje przypadki, które do niego trafiają i stara się obiektywnie i bezstronnie ocenić obsługę sprawy. Zajmuje się tymi najtrudniejszymi przypadkami, których nie da się zrealizować według standardowej procedury, ponieważ wymagają skoordynowania pracy kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich.

– Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy – mówi Anna Janiczek, dyrektor Biura zarządzania relacjami z klientem w PZU. – Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów i przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie – dodaje.

O predyspozycjach Piotra Ożarka na rzecznika klienta w PZU, świadczy między innymi to, że w firmie przeszedł wszystkie kolejne szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń, a z wykształcenia jest prawnikiem oraz absolwentem MBA.

 

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...