bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Akty Prawne
Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę

Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę

Dodano: 2016-09-14
Publikator: Dziennik Ustaw

W dniu 13 września zostało opublikowane Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017 r. (Dz. U. z 13 września 2016 r., poz. 1456).

Od dnia 1 stycznia 2017 r. minimalne wynagrodzenie za pracę zostało ustalone w wysokości 2000 zł. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2017 r.

Artykuły powiązane

Polska ma przewodniczącą Komisji ds. AI

KRiBSI rozpoczyna budowę krajowego nadzoru nad sztuczną inteligencją. 24 września 2026 r. zakończyła się procedura po...

UFG wypłacił blisko 133 mln zł za szkody spowodowane przez nieubezpieczonych i niezidentyfikowanych sprawców

Skala finansowych konsekwencji braku obowiązkowego OC pozostaje znacząca. Z podsumowania działalności Ubezpieczeniowego...

TSUE o rozliczeniu nieważnej umowy frankowej – potrącenie z urzędu nie jest wykluczone, ale decyduje prawo krajowe

10 września 2026 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał kolejny istotny wyrok dotyczący rozliczeń niewa...