Z roku na rok rośnie popularność usług concierge polegających na całodobowej nieodpłatnej organizacji różnego rodzaju przedsięwzięć wedle upodobań i życzeń klienta.
Serwis concierge najczęściej dodawany jest do produktów bankowych i skierowany do trzech grup klientów: klientów private banking, posiadaczy kart platynowych oraz do klientów aspirujących. Oczywiście tylko najzamożniejsi z nich mogą poszczycić się nielimitowanym dostępem do darmowego serwisu.
Usługi concierge są coraz bardziej popularne, w ostatnich latach zanotowaliśmy 30% wzrost liczby zrealizowanych spraw – mówi Joanna Łazor, Menadżer Sekcji Concierge w Europ Assistance Polska.
Jak podaje Europ Assistance Polska, usługi cieszące się największą popularnością to organizacja biletów na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne takie jak koncerty czy spektakle teatralne. Klienci proszą również o pomoc w zakupie biletów lotniczych, rezerwacji stolika w restauracji, kupieniu prezentu czy doręczeniu kwiatów. Równie często zgłaszają się także z prośbą o zorganizowanie wakacji/podróży.
Oczywiście zdarzają się również bardziej wyszukane przedsięwzięcia jak, na przykład, prośba o zlokalizowanie i dokonanie rezerwacji w hotelu, w którym grana była konkretna scena z filmu James Bond.