bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Robotyzacja w PKO Banku Polskim

Robotyzacja w PKO Banku Polskim

Dodano: 2022-03-17
Publikator: informacja prasowa

PKO zrobotyzował 185 procesów biznesowych. Ich łączna liczba odtworzeń przekroczyła 100 mln.

Roboty odtwarzają czynności pracowników według zdefiniowanego algorytmu i zaszytej logiki biznesowej. Robotyzacja pozwala na automatyzację złożonych procesów dzięki połączeniu z rozwiązaniami takimi jak: BMPS, No Code, Low Code, Big Data, Data Mining czy Sztuczna Inteligencja. Wedle planów banku, w tym roku PKO BP czeka technologiczna rewolucja. Celem jest przede wszystkim zwiększenie liczby zautomatyzowanych procesów wewnątrz Grupy Kapitałowej, tworzenie i udostępnianie nowych usług biznesowych oraz dogłębniejsze wsparcie cyfrowej transformacji.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...