bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Roboty obsłużą klientów Compensy

Roboty obsłużą klientów Compensy

Dodano: 2017-11-30

CompensaTU uruchomiło na swojej infolinii bota. System będzie obsługiwał klientów zakładu ubezpieczeń. Dzięki temu rozwiązaniu, nie będą oni musieli wybierać celu rozmowy ale własnymi słowami przedstawią sprawę.

Roboty są obecne w sekcji IVR, która obsługuje ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe i podróżne. Na razie system ma być tylko wsparciem dla procesów wykonywanych przez pracowników. Spółka nie planuje żadnych zwolnień w związku z wdrożeniem technologii. W dalszym ciągu zatrudnieni będą niezbędni do podpisania nowej umowy, jak i wyliczenia składki.

Po uruchomieniu bota klienci nie będą musieli odpowiednimi cyframi zaznaczać swoich odpowiedzi. Wystarczy, że udzielą ich ustnie – robot jest w stanie rozpoznawać i rozumieć wydawane komunikaty słowne.

Innowacyjny system został zaprogramowany w ten sposób, że kieruje on rozmówcą, przekazując połączenie do odpowiedniego konsultanta. Ponadto, podpowiada, gdzie znajduje się najbliższa placówka zakładu ubezpieczeń oraz zbiera dane klienta w celu późniejszego skontaktowania się z nim.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...