bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Roboty obsłużą klientów Compensy

Roboty obsłużą klientów Compensy

Dodano: 2017-11-30

CompensaTU uruchomiło na swojej infolinii bota. System będzie obsługiwał klientów zakładu ubezpieczeń. Dzięki temu rozwiązaniu, nie będą oni musieli wybierać celu rozmowy ale własnymi słowami przedstawią sprawę.

Roboty są obecne w sekcji IVR, która obsługuje ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe i podróżne. Na razie system ma być tylko wsparciem dla procesów wykonywanych przez pracowników. Spółka nie planuje żadnych zwolnień w związku z wdrożeniem technologii. W dalszym ciągu zatrudnieni będą niezbędni do podpisania nowej umowy, jak i wyliczenia składki.

Po uruchomieniu bota klienci nie będą musieli odpowiednimi cyframi zaznaczać swoich odpowiedzi. Wystarczy, że udzielą ich ustnie – robot jest w stanie rozpoznawać i rozumieć wydawane komunikaty słowne.

Innowacyjny system został zaprogramowany w ten sposób, że kieruje on rozmówcą, przekazując połączenie do odpowiedniego konsultanta. Ponadto, podpowiada, gdzie znajduje się najbliższa placówka zakładu ubezpieczeń oraz zbiera dane klienta w celu późniejszego skontaktowania się z nim.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...