Internetowa multiagencja Punkta zakończyła 2019 r. pozytywnym wynikiem i zebrała ponad 60 mln zł składki – wzrost rok do roku wyniósł aż 75 proc. O 84 proc. zwiększyła się liczba kalkulacji, a liczba sprzedanych polis – o 124 proc. Celem na 2020 r. jest utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu.
Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...